Menu
Your Cart

Συχνές ερωτήσεις

1.Ποια είναι η διαδικασία αγοράς μέσω του e-shop;

Η διαδικασία της αγοράς μέσω του e-shop είναι πολύ απλή.

Αφού περιηγηθείτε στις κατηγορίες του site και βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κάνετε κλικ στο χρώμα και το μέγεθος που επιθυμείτε και επιλέγετε Προσθήκη Στο Καλάθι.

Σε περίπτωση που το μέγεθος εμφανίζεται με αχνό χρώμα σημαίνει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο. Πηγαίνοντας στο καλάθι αγορών πάνω δεξιά μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και για να προχωρήσετε επιλέγετε αγορά. Εάν έχετε κάνει ήδη εγγραφή στο site μας κάνετε είσοδο με το e-mail και τον κωδικό σας αλλιώς επιλέγετε δημιουργία νέου χρήστη για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας. Τέλος επιλέγετε το χώρο παράδοσης της παραγγελία σας καθώς και τον τρόπο πληρωμής και η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί! Θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης με τον κωδικό της παραγγελίας σας.

2. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:

- Με αντικαταβολή για περιοχές εντός Ελλάδος

- Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα

-Με τραπεζική κατάθεση σε μια εκ των συνεργαζόμενων τραπεζών (Εθνική, Πειραιώς και Alpha Bank)

- Μέσω PayPal

3.Υπάρχουν χρεώσεις μεταφορικών;

Αποστολές εντός Ελλάδος

Η αποστολή - αφού έχει επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας - πραγματοποιείτε σε όλη την Ελλάδα με ταχυμεταφορά courier και η παράδοση γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες στη διεύθυνση που θα δηλώσετε και ενημερώνεστε με σχετικό voucher για την εξέλιξη της.

Η εταιρία 3GUYS συνεργάζεται με τις εξής εταιρίες: ACS, Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Courier και Easy Mail. Ανάλογα με την περιοχή και τον τρόπο πληρωμής που θα προτιμήσετε θα επιλεχθεί από το αρμόδιο τμήμα η εταιρία courier με την οποία θα γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας.

Το κόστος των μεταφορικών είναι 3,00 ευρώ για παραγγελίες κάτω των 50 ευρώ.

Για παραγγελίες άνω των 50,00 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν Πανελλαδικά. Στις περιπτώσεις όπου η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή η χρέωση αντικαταβολής είναι 2,00€ επιπλέον.

Εξωτερικό

Οι χρεώσεις αποστολής δεμάτων στο εξωτερικό εξαρτάται από το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας. Αφού προσθέσετε τα προϊόντα της αρεσκείας σας στο καλάθι αγορών και συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής τότε αυτόματα θα εμφανιστεί το κόστος των μεταφορικών.

Η αποστολή πραγματοποιείτε σε συνεργασία με την εταιρία ταχυμεταφορών DHL.

Ο χρόνος παράδοσης από την ημέρα αποστολής κυμαίνεται από 2 έως 6 εργάσιμες ημέρες και ενημερώνεστε με σχετικό voucher για την εξέλιξη της.

Για παραγγελίες άνω των 150,00€ εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.

4.Μπορώ να κάνω αλλαγή;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 15 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία που το παραλάβατε με τους εξής παρακάτω τρόπους:

1. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ 3GUYS

Σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα 3GUYS με την επίδειξη της απόδειξη λιανικής πώλησης ή της κάρτας αλλαγής.

Τα καταστήματα 3GUYS βρίσκονται:

• Λ. Δεκελείας 98-102, Αχαρνές, τηλ: 210 2846440

• Λ. Κύμης 16, Ν. Ιωνία, τηλ: 210 2757318

Οι αλλαγές γίνονται με βάση την τελική τιμή αγοράς των προϊόντων της παραγγελίας και δεν συνυπολογίζεται το ποσό χρέωσης της αντικαταβολής και των μεταφορικών.

2. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΜΕΣΩ TOY E-SHOP

Για την αλλαγή προϊόντος μέσω του e-shop ακολουθήστε τα εξής βήματα:

- Τοποθετήστε τα είδη μαζί με την απόδειξη και το έντυπο αλλαγής στην αρχική συσκευασία όπως τα παραλάβατε διπλωμένα με τα καρτελάκια τους.

- Παραδώστε το δέμα στην ACS COURIER με χρέωση παραλήπτη χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής. Στοιχεία χρέωσης παραλήπτη: Επωνυμία: FASHION SPOT IKE, ΑΦΜ: 800811290, Διεύθυνση: Λ. ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ 98-102, ΑΧΑΡΝΕΣ, ΤΚ. 13671, Τηλέφωνο: 210 2846440

- Για κράτηση προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε εκ νέου καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή σημειώνοντας στο πεδίο Σχόλια / Παρατηρήσεις ότι είναι για αλλαγή και τον αριθμό της αρχικής παραγγελίας.

- Η διαδικασία αλλαγής προϊόντος διαρκεί περίπου 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που το αρμόδιο τμήμα παραλάβει το δέμα σας. Αν διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών επικοινωνεί μαζί σας τηλεφωνικά για την επίλυση του ζητήματος.

- Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος , το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών επικοινωνεί και πάλι μαζί σας.

- Εάν πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα μεταφοράς.

- Η δωρεάν αλλαγή προϊόντων ισχύει μόνο για μια αλλαγή ανά παραγγελία και μόνο για περιοχές εντός της Ελλάδας. Για παραγγελίες του εξωτερικού το κόστος μεταφορικών επιστροφής το επιβαρύνεται ο πελάτης.

- Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή με άλλο προϊόν μεγαλύτερης αξίας η διαφορά τιμής χρεώνεται με αντικαταβολή.

5.Γίνονται επιστροφές χρημάτων;

Για επιστροφή χρημάτων ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

- Συμπληρώστε το έντυπο αλλαγής / επιστροφής, που σας έχει αποσταλεί μαζί με την παραγγελία σας. Θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού IBAN , την τράπεζα, κατά προτίμηση μία εκ των συνεργαζόμενων τραπεζών (Εθνική, Τράπεζα Πειραιώς και Alpha Bank) καθώς και το όνομα δικαιούχου.

- Τοποθετήστε το/τα προϊόν/ντα μαζί με το έντυπο αλλαγής και την απόδειξη αγοράς στην αρχική τους συσκευασία. Το προϊόν οφείλετε να το επιστρέψετε στην ίδια καλή κατάσταση όπως το παραλάβατε, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια σήμανσης.

- Παραδώστε το δέμα στην ACS COURIER με χρέωση παραλήπτη χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής. (Εάν πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με άλλη μεταφορική εταιρεία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα μεταφοράς).

Στοιχεία χρέωσης παραλήπτη: Επωνυμία: FASHION SPOT IKE, ΑΦΜ: 800811290, Διεύθυνση: Λ. ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ 98-102, ΑΧΑΡΝΕΣ, ΤΚ. 13671, Τηλέφωνο: 210 2846440

- Η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων μπορεί να διαρκέσει έως και 10 εργάσιμες μέρες από την ημέρα που το αρμόδιο τμήμα θα παραλάβει το δέμα επιστροφής.

- Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το αρμόδιο τμήμα επικοινωνεί μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

- Το ποσό της επιστροφής είναι η τελική τιμή αγοράς του προϊόντος όπως αναγράφετε στην απόδειξη.

- Δεν επιστρέφεται το ποσό χρέωσης της αντικαταβολής και των μεταφορικών.

7. Γίνονται επιστροφές χρημάτων σε φυσικό κατάστημα 3GUYS;

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων σε κάποιο από τα καταστήματα 3GUYS θα πρέπει να επικοινωνήσετε αρχικά με το τμήμα e-shop 3GUYS στο 210 2846440. Δηλώνετε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί και μέσα στις επόμενες 5 εργάσιμες μέρες ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το κατάστημα, πως έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και μπορείτε να το επισκεφθείτε. Μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς και τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.

- Το ποσό της επιστροφής είναι η τελική τιμή αγοράς του προϊόντος όπως αναγράφετε στην απόδειξη.

- Δεν επιστρέφεται το ποσό χρέωσης της αντικαταβολής και των μεταφορικών

8.Για ποιο λόγο καθυστέρησε η παραγγελία μου;

Οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να καθυστερήσει η παραγγελία σας είναι:

- Σε περιόδους προωθητικών ενεργειών ή εκπτώσεων λόγω όγκου παραγγελιών η παραγγελία σας ενδεχομένως να καθυστερήσει 1-2 εργάσιμες επιπλέον.

- Αν το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στην κεντρική αποθήκη, θα πρέπει να αναζητήσουμε το απόθεμα από κάποιο κατάστημα μας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε μέσω email ή τηλεφώνου για την καθυστέρηση.

- Λόγω λανθασμένων στοιχείων επικοινωνίας.

- Όταν η περιοχή παράδοσης είναι δυσπρόσιτη.

- Λόγω αργίας ή ακραίων καιρικών συνθηκών.