Menu
Your Cart
✅ Διαθέσιμη επιλογή παραλαβής τώρα και μέσω BOX NOW! SHOP NOW

Συχνές ερωτήσεις

1.Ποια είναι η διαδικασία αγοράς μέσω του e-shop;

Η διαδικασία της αγοράς μέσω του e-shop είναι πολύ απλή.

Αφού περιηγηθείτε στις κατηγορίες του site και βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κάνετε κλικ στο χρώμα και το μέγεθος που επιθυμείτε και επιλέγετε Προσθήκη Στο Καλάθι.

Σε περίπτωση που το μέγεθος εμφανίζεται με αχνό χρώμα σημαίνει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο. Πηγαίνοντας στο καλάθι αγορών πάνω δεξιά μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και για να προχωρήσετε επιλέγετε αγορά. Εάν έχετε κάνει ήδη εγγραφή στο site μας κάνετε είσοδο με το e-mail και τον κωδικό σας αλλιώς επιλέγετε δημιουργία νέου χρήστη για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας.

Τέλος επιλέγετε το χώρο παράδοσης της παραγγελία σας καθώς και τον τρόπο πληρωμής και η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί! Θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης με τον κωδικό της παραγγελίας σας.


2. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:

- Με αντικαταβολή για περιοχές εντός Ελλάδος

- Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα

- Με τραπεζική κατάθεση σε μια εκ των συνεργαζόμενων τραπεζών (Εθνική, Πειραιώς και Alpha Bank)

- Μέσω PayPal

- Με BOX NOW - PAY ON THE GO


3.Υπάρχουν χρεώσεις μεταφορικών;

ΕΛΛΑΔΑ:

Α. Αποστολή μέσω συνεργαζόμενης εταιρίας Courier:

Η αποστολή - αφού έχει επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας και έχετε επιλέξει να σας αποσταλεί με courier- πραγματοποιείτε σε όλη την Ελλάδα με ταχυμεταφορά courier και η παράδοση γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες στη διεύθυνση που θα δηλώσετε και ενημερώνεστε με σχετικό voucher για την εξέλιξη της.

Η εταιρία 3GUYS συνεργάζεται με τις εξής εταιρίες:  ACS, Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Courier και Easy Mail. Ανάλογα με την περιοχή και τον τρόπο πληρωμής που θα προτιμήσετε θα επιλεχθεί από το αρμόδιο τμήμα η εταιρία courier με την οποία θα γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας.

Το κόστος των μεταφορικών είναι 3,00 ευρώ για παραγγελίες κάτω των 50 ευρώ.

Για παραγγελίες άνω των 50,00 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν Πανελλαδικά.

Στις περιπτώσεις όπου η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή η χρέωση αντικαταβολής είναι 2,00€ επιπλέον.
Στις περιπτώσεις όπου η πληρωμή γίνεται με BOX NOW PAY ON THE GO η χρέωση είναι 1,30€ επιπλέον.
Στοιχεία χρέωσης παραλήπτη: 
Επωνυμία: FASHION SPOT IKE, ΑΦΜ: 800811290, Διεύθυνση: Λ, ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ 98-102, ΑΧΑΡΝΕΣ ΤΚ. 13671, Τηλέφωνο: 2102846440

Β. Αποστολή μέσω της εταιρίας BOX NOW:

Η αποστολή - αφού έχει επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας και έχετε επιλέξει να σας αποσταλεί με BOX NOW- πραγματοποιείτε σε όλη την Ελλάδα μέσω της BOX NOW στα διαθέσιμα lockers με παράδοση 1-4 εργάσιμες μέρες.

Το κόστος των μεταφορικών είναι 2,50 ευρώ για παραγγελίες κάτω των 50 ευρώ.

Για παραγγελίες άνω των 50,00 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν Πανελλαδικά.

2. ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:

Οι χρεώσεις αποστολής δεμάτων στο εξωτερικό εξαρτάται από το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας. Αφού προσθέσετε τα προϊόντα της αρεσκείας σας στο καλάθι αγορών και συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής τότε αυτόματα θα εμφανιστεί το κόστος των μεταφορικών.

Η αποστολή πραγματοποιείτε σε συνεργασία με την εταιρία ταχυμεταφορών DHL.

Ο χρόνος παράδοσης από την ημέρα αποστολής κυμαίνεται από 2 έως 6 εργάσιμες ημέρες και ενημερώνεστε με σχετικό voucher για την εξέλιξη της.

Για παραγγελίες άνω των 150,00€ εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ!


4.Μπορώ να κάνω αλλαγή;

Α. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ 3GUYS

Σε ένα από τα παρακάτω καταστήματα 3GUYS με την επίδειξη της απόδειξη λιανικής πώλησης ή της κάρτας αλλαγής:

•             Λ. Δεκελείας 98-102, Αχαρνές, τηλ: 210 2846440

•             Λ. Κύμης 16, Ν. Ιωνία, τηλ: 210 2757318

Οι αλλαγές γίνονται με βάση την τελική τιμή αγοράς των προϊόντων της παραγγελίας και δεν συνυπολογίζεται το ποσό χρέωσης της αντικαταβολής και των μεταφορικών.

Β. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΜΕΣΩ TOY E-SHOP

Β.1. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΜΕΣΩ COURIER (ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ, ACS, ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Ή EASY MAIL)

Εάν παραλάβατε την παραγγελία σας μέσω συνεργαζόμενης εταιρίας Courier και επιθυμείτε την αλλαγή προϊόντος μέσω του e-shop ακολουθήστε τα εξής βήματα:

- Τοποθετήστε τα είδη μαζί με την απόδειξη και το έντυπο αλλαγής στην αρχική συσκευασία όπως τα παραλάβατε διπλωμένα με τα καρτελάκια τους.

- Παραδώστε το δέμα στην ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ή την ACS COURIER με χρέωση παραλήπτη χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής καθώς η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν.*

- Για κράτηση προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε εκ νέου καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή σημειώνοντας στο πεδίο Σχόλια / Παρατηρήσεις ότι είναι για αλλαγή και τον αριθμό της αρχικής παραγγελίας. Εναλλακτικά  μπορείτε να μας καλέσετε στο 2102846440 (Δε-Πα 9:00-17:00). Τέλος, μπορείτε να έχετε συμπληρώσει το Έντυπο Επιστροφής/ Αλλαγής με τα προϊόντα που θέλετε να αλλάξετε καθώς και τα νέα προϊόντα που επιθυμείτε να σας στείλουμε (στην τελευταία περίπτωση δεν θα γίνει άμεση κράτηση των προϊόντων που θέλετε να λάβετε).  

- Η διαδικασία αλλαγής προϊόντος διαρκεί περίπου 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που το αρμόδιο τμήμα παραλάβει το δέμα σας. Αν διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών επικοινωνεί μαζί σας τηλεφωνικά για την επίλυση του ζητήματος.

- Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος , το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών επικοινωνεί μαζί σας.

- Εάν πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα μεταφοράς.

- Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή με άλλο προϊόν μεγαλύτερης αξίας η διαφορά τιμής χρεώνεται με αντικαταβολή(+2,00€). Εναλλακτικά γίνετε η εξόφληση με τραπεζική κατάθεση αφού ζητήσετε έγκαιρα από το αρμόδιο τμήμα να λάβετε τους λογαριασμούς καθώς και το ποσό κατάθεσης που πρέπει να καταβάλετε πριν την αποστολή των νέων προϊόντων. Στην περίπτωση της τραπεζικής κατάθεσης δεν υπάρχει κάποια χρέωση.

*Η δωρεάν αλλαγή προϊόντων ισχύει μόνο για μια αλλαγή ανά παραγγελία και μόνο για περιοχές εντός της Ελλάδας. Εάν χρειαστείτε δεύτερη αλλαγή θα πρέπει να επιβαρυνθείτε το κόστος των μεταφορικών. Για παραγγελίες του εξωτερικού το κόστος μεταφορικών επιστροφής το επιβαρύνεται ο πελάτης.

Β.2. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΌΝΤΟΣ ΜΕΣΩ BOX NOW

Εάν παραλάβατε την παραγγελία σας μέσω της εταιρίας BOX NOW και επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο ή όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

- Τοποθετήστε το/τα προϊόν/ντα που θέλετε να επιστρέψετε στην αρχική τους συσκευασία, διπλωμένα και με τα καρτελάκια τους.

- Συμπεριλάβετε στο δέμα, το έντυπο επιστροφής/αλλαγής, συμπληρώνοντας τα προϊόντα προς επιστροφή και τα νέα προϊόντα πού θέλετε να παραλάβετε προς αντικατάσταση. Παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε την αρχική συσκευασία ώστε να φαίνεται καθαρά ο αριθμός αποστολής. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, συμπληρώστε τα πεδία που βρίσκονται στο κάτω μέρος του έντυπου επιστροφής/αλλαγής, κόψτε το σημείο και κολλήστε το εξωτερικά στο δέμα σας.

- Για κράτηση προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε εκ νέου καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή σημειώνοντας στο πεδίο Σχόλια / Παρατηρήσεις ότι είναι για αλλαγή και τον αριθμό της αρχικής παραγγελίας. Εναλλακτικά  μπορείτε να μας καλέσετε στο 2102846440 (Δε-Πα 9:00-17:00). Τέλος, μπορείτε να έχετε συμπληρώσει το Έντυπο Επιστροφής/ Αλλαγής με τα προϊόντα που θέλετε να αλλάξετε καθώς και τα νέα προϊόντα που επιθυμείτε να σας στείλουμε (στην τελευταία περίπτωση δεν θα γίνει άμεση κράτηση των προϊόντων που θέλετε να λάβετε).  

- Μεταβείτε σε οποιοδήποτε Box Now Locker και πληκτρολογήστε τον δεκαψήφιο αριθμό αποστολής που βρίσκεται πάνω στο voucher ή στο email/Viber/SMS που έχετε λάβει. Η θυρίδα θα ανοίξει αυτόματα.

- Τοποθετήστε το δέμα σας εντός του locker και κλείστε τη θυρίδα. Η επιστροφή σας έχει πλέον δρομολογηθεί!

- Μόλις παραλάβουμε το δέμα επιστροφή σας, θα προχωρήσουμε σε νέα αποστολή. Εάν  δεν υπάρχει διαφορά στην αξία των προϊόντων που έχετε επιλέξει και υπάρχουν διαθέσιμα, θα πραγματοποιηθεί η αποστολή άμεσα. Εάν υπάρχει διαφορά στις τιμές των νέων προϊόντων που έχετε επιλέξει, θα επικοινωνήσει μαζί σας το αρμόδιο τμήμα προκειμένου να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής της διαφοράς. 


5.Γίνονται επιστροφές χρημάτων;

Α. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ COURIER (ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ, ACS, ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Ή EASY MAIL)

Εάν παραλάβατε την παραγγελία σας μέσω συνεργαζόμενης εταιρίας Courier και θέλετε επιστροφή χρημάτων ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

- Συμπληρώστε το έντυπο αλλαγής / επιστροφής, που σας έχει αποσταλεί μαζί με την παραγγελία σας. Θα πρέπει να συμπληρώσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων καθώς και τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού IBAN , την τράπεζα, κατά προτίμηση μία εκ των συνεργαζόμενων τραπεζών (Εθνική, Τράπεζα Πειραιώς και Alpha Bank) καθώς και το όνομα δικαιούχου. 

- Τοποθετήστε το/τα προϊόν/ντα μαζί με το έντυπο αλλαγής και την απόδειξη αγοράς στην αρχική τους συσκευασία. Το προϊόν οφείλετε να το επιστρέψετε στην ίδια καλή κατάσταση όπως το παραλάβατε, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια σήμανσης.

- Παραδώστε το δέμα στην ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ - ACS COURIER με χρέωση παραλήπτη χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής. (Εάν πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με άλλη μεταφορική εταιρεία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα μεταφοράς).

Στοιχεία χρέωσης παραλήπτη:  Επωνυμία: FASHION SPOT IKE, ΑΦΜ: 800811290, Διεύθυνση: Λ, ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ 98-102, ΑΧΑΡΝΕΣ ΤΚ. 13671 , Τηλέφωνο: 2102846440

- Η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων μπορεί να διαρκέσει έως και 10 εργάσιμες μέρες από την ημέρα που το αρμόδιο τμήμα θα παραλάβει το δέμα επιστροφής.

- Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το αρμόδιο τμήμα επικοινωνεί μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

- Το ποσό της επιστροφής είναι η τελική τιμή αγοράς του προϊόντος όπως αναγράφετε στην απόδειξη.

- Δεν επιστρέφεται το ποσό χρέωσης της αντικαταβολής και των μεταφορικών.

Β. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ BOX NOW

Εάν παραλάβατε την παραγγελίας σας μέσω BOX NOW και επιθυμείτε επιστροφη χρημάτων ακολουθήστε την διαδικασία επιστροφής μέσω Box Now:

- Συμπληρώστε το έντυπο αλλαγής / επιστροφής, που σας έχει αποσταλεί μαζί με την παραγγελία σας. Θα πρέπει να συμπληρώσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων καθώς και τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού IBAN , την τράπεζα, κατά προτίμηση μία εκ των συνεργαζόμενων τραπεζών (Εθνική, Τράπεζα Πειραιώς και Alpha Bank) καθώς και το όνομα δικαιούχου. Σημειώνεται πως το χρηματικό ποσό που σας επιστρέφεται είναι η τελική τιμή αγοράς του προϊόντος, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αντικαταβολής και μεταφορικών.         

- Τοποθετήστε το/τα προϊόν/ντα μαζί με το έντυπο αλλαγής και την απόδειξη αγοράς στην αρχική τους συσκευασία. Το προϊόν οφείλετε να το επιστρέψετε στην ίδια καλή κατάσταση όπως το παραλάβατε, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια σήμανσης. Παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε την αρχική συσκευασία ώστε να φαίνεται καθαρά ο αριθμός αποστολής. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, συμπληρώστε τα πεδία που βρίσκονται στο κάτω μέρος του έντυπου επιστροφής/ αλλαγής, κόψτε το σημείο και κολλήστε το εξωτερικά στο δέμα σας.

- Η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων μπορεί να διαρκέσει έως και 10 εργάσιμες μέρες από την ημέρα που το αρμόδιο τμήμα θα παραλάβει το δέμα επιστροφής.

- Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το αρμόδιο τμήμα επικοινωνεί μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

- Το ποσό της επιστροφής είναι η τελική τιμή αγοράς του προϊόντος όπως αναγράφετε στην απόδειξη.

-  Δεν επιστρέφεται το ποσό χρέωσης της αντικαταβολής της BOX (BOX NOW PAY ON THE GO) και των μεταφορικών.



6. Γίνονται επιστροφές χρημάτων σε φυσικό κατάστημα 3GUYS;

- Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων σε κάποιο από τα καταστήματα 3GUYS θα πρέπει να επικοινωνήσετε αρχικά με το τμήμα e-shop 3GUYS στο 2102846440. Δηλώνετε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί και μέσα στις επόμενες 5 εργάσιμες μέρες ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το κατάστημα, πως έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και μπορείτε να το επισκεφθείτε. Μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς και τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.

- Το ποσό της επιστροφής είναι η τελική τιμή αγοράς του προϊόντος όπως αναγράφετε στην απόδειξη.

-  Δεν επιστρέφεται το ποσό χρέωσης της αντικαταβολής και των μεταφορικών.


7.Για ποιο λόγο καθυστέρησε η παραγγελία μου;

Οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να καθυστερήσει η παραγγελία σας είναι:

- Σε περιόδους προωθητικών ενεργειών ή εκπτώσεων λόγω όγκου παραγγελιών η παραγγελία σας ενδεχομένως να καθυστερήσει 1-2 εργάσιμες επιπλέον.

- Αν το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στην κεντρική αποθήκη, θα πρέπει να αναζητήσουμε το απόθεμα από κάποιο κατάστημα μας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε μέσω email ή τηλεφώνου για την καθυστέρηση.

- Λόγω λανθασμένων στοιχείων επικοινωνίας.

- Όταν η περιοχή παράδοσης είναι δυσπρόσιτη.

- Λόγω αργίας ή ακραίων καιρικών συνθηκών.